Monday, August 30

suasana hari raya

salam

alhamdulillah hari ni dah hari ke 20 puasa... walaupun aku puasa tak cukup pun 20. hehe ;p aku sebenarnya masih belum ada mood raya. ntah. mood tu tak berapa kuat. kalau ade dengar lagu raya kat radio baru rasa, eh dah nak raya! kalau tak aku rasa biasa. abnormal kah aku? hmmm tapi dalam takde mood beraya baju raya dah hantar berbulan-bulan awal kat tailor okay. wakaka ;p

kenapa ye rasa camni? maybe sebab awal puasa hari tu kitorang sekeluarga susah hati pasal adik aku so dah tak rasa macam bulan ramadhan :( lagi satu maybe sebab tak tau nak raya mana? sebab opah aku tak berapa sihat so tak tau la dia balik kg ke tak. tapi dalam tak semangat tu aku apply cuti 5 hari ok. kah3. pastu kad raya pun tak dapat. tahun ni pecah rekod ah 1 kad raya pun tak dapat. (T_T)

okay lah nak stop dulu. aku sebenarnya agak susah hati.. fikir pasal hari rabu ni.. tak semangat je rasa nak ke ofis. aiyoooo

nota kaki : initial plan wanna go iftar with all friends but so far two plans out, 1 went on well and another one coming soon. Hopefully the last plan will go smoothly. amin ;)
Thank you for reading ~!

3 thought(s):

syaftome said... Reply To This Comment

ada mood raya...tp xdpt cuti raya...
terpaksalah bekerja...

nad said... Reply To This Comment

alahai kesian nye.. tp takpe, triple pay!

syaftome said... Reply To This Comment

triple pay kalau dapat on the spot xper jgak...bleh guna utk hari raya yg laen...
tp kena tunggu sebulan br dpt...huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...