Friday, August 27

maaf

salam...

hari ni nak berbicara pasal maaf memandangkan hari raya menjelang tiba... maaf ni selalunya sinonim dengan hari raya kan? persoalan di sini macam mana kita tau yang kita dah maafkan seseorang? ye mulut mungkin berkata "aku dah maafkan kau". tetapi betul ke kita maafkan? easier said than done? yesss... aku sendiri pun tak tau... sebab baru-baru ni adalah si dia ni called aku. by the way between me and him was just a history. i thought i have already forgive him but i was wrong! bila dengar je suara dia terus berasap je hati aku!!! padahal aku dah banyak kali kata aku dah maafkan dia. tapi kenapa aku rasa camtu? adakah maaf ku itu sekadar ucapan di mulut saje? i don't know. or is it just a sign that i can forgive but not to forget? i don't have any idea.. aku hanya boleh berdoa pada tuhan agar lembutkan hati ku ini... hati bukan tenteram pun kalau kita marah lama-lama kan?

nota kaki : aku memang cuba amalkan sebelum tidu maafkan semua. tapi tu lah takut itu hanya sekadar ucapan biasa.



Thank you for reading ~!

2 thought(s):

syaftome said... Reply To This Comment

hmmm...betol sangat tue...
easier said than done...

i think the best way to forget...
is to move forward with ur life...

p.s: sesaat utk mengenali...seumur hidup utk melupakan... :)

n a d e a said... Reply To This Comment

yes.. life must go on ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...