Thursday, August 4

10 : 30 - Favorite place to eat


Assalammualaikum...

Huh baru day 10? Susah betul aku nak buat hari-hari. Been busy sikit as workloads semakin banyak, meeting sana sini. Tapi since its ramadhan now so ada la masa sikit kan..Okay now mari berbicara tentang my favorite place to eat. There are several places la yang aku suka. But today just wanna share fav place to eat during lunch la yer.

*Nando's*
Alamanda




*okay puasa-puasa tengok gambar ni jadi terliur pulak. Hehe*

Nando's ni dah lama aku suka. Dulu sampai tahap obsesi pun ye ! Wajib pergi/delivery Nando's dekat JJ Maluri tu seminggu sekali. Selalunya layan makan sorang sebab tak ramai kawan yang gemar Nando's ni.. Sekarang ni je dah jarang-jarang pergi. HEHE. My fav meal is 1/4 Chicken- Extra Hot.


* Ani Sup Utara*
Presint 15, Putrajaya

Aku dah makan ni sejak dari zaman belajar di Shah Alam dulu. Around 2006 kot. Masa tu memang gila makan nasi putih set ayam ni.. Letak sambal kicap banyak-banyak sampai berair mata makan. HEHEHE. Masa tu tak banyak lagi cawangan. Sekarang senang je nak cari Ani Sup Utara ni... Tapi semakin hari semakin kurang pulak rasa nya. Aku memang makan set sup ayam je kalau kat sini ye.

Last but not least, of course la kena letak gambar yours truly ni...

*baju sama color dengan menu. LOL*

Nota kaki : bila la nak habis 30 days challenge ni ntah. HAHA
- Posted using BlogPress from Nadea's iPhone
Thank you for reading ~!

3 thought(s):

Anonymous said... Reply To This Comment

aku sekali sekala jer singgah nandos tu

nad said... Reply To This Comment

@Kapten Atok

mmg kena sekali sekali je sekarang ni.. kala tak bankrap.. hehe

merlot bukan merlin said... Reply To This Comment

sedapnya... berbuka nk pi situ kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...