Wednesday, July 28

E T O N

salam


korang semua ada tak nickname? or kawan-kawan gelar korang ape-ape ke? as for me ade la...
ramai jugak kawan-kawan especially lelaki panggil aku ETON... kenapa yer? jeng jeng jeng !
mengikut kata mereka aku ni ade iras ETON pelakon lama tu... mesti ade yang blur eton mana ni.. zaiton sameon ke? oh no no no ! ni eton yang berlakon bujang lapuk.. couple dgn sudin tu. yang ayu mintak 20sen tu.. tak pon dalam ibu mertuaku die jadi chombi.. heee ;p cube tengok klip kat bawah ni.. ade ke iras aku? huhu. aku pon xtau.. tapi aku layan je la dah dorg panggil camtu... sejak sek lagi dah ade yang cakap muke aku cam die... pastu time dip pon ade, time degree pon.. sampai la kwn kt ofis skang pon ckp....





nota kaki : penah jugak orang kate aku cam wardina, sharifah shahira, cheryl samad... hoho. ape muke aku ni muke campurang dorang sume ke? ahaks ;p musykil aku...

Thank you for reading ~!

3 thought(s):

Azuan said... Reply To This Comment

kan ada 7 muka serupa hihi...

asna cute said... Reply To This Comment

xpe ley menyamar jd pelakon nanti hehe =) 20sen!

n a d e a said... Reply To This Comment

azuan
hoho. maknenye i da jumpe sorg la ni kan.. hee ;p

asna
hehe ;p tu pelakon lame dik. dah xrelevant pon.. ngee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...