Monday, October 17

Sinfully Delicious Pavlova !

Assalammuailaikum..

Mari mulakan minggu ini dengan sesuatu yang menggembirakan. ^_^ Akhirnya dapat jugak aku rasa pavlova ni. Nom nom ! Dari sejak sebelum puasa aku craving tau. Sebenarnya masa iftar dengan girlfriends hari tu dah nak try pavlova dekat Delicious ni. Tapi bila fikir punya fikir waktu berbuka makan tak banyak sangat. So tak jadi try. Tup tup last saturday aku, dia dan dia  ni lepak kat Delicious sekali lagi. Jadi haruslah tak lepas peluang untuk rasa pavlova ! To be honest, I dont really fancy food in Delicious.. overpriced with lil portion  but no doubt, the desert is mouth watering!


*mouthwatering*

* Berrylicious Chocolate Pavlova - RM12.90 *

Oh my ! Excited nye aku rasa. So apa rasa pavlova ni? Ni apa yang aku rasa la ya. It suits my taste bud. Rasa dia sedap ! A bit crispy la dia punya body tu. Dan manisssss. I'm not a sweet tooth tapi manis pavlova ni boleh tolerate lagi dengan kemasaman strawberry tu. Kira balance la rasa tu. I like !

Kalau google ramai kata dekat Serai, Empire Subang tu sedap. Dekat Alexis, Garden pun sedap. Since aku baru pertama kali mencuba aku tak boleh la nak compare yang mana paling sedap kan. Takpe next time try dekat Serai dan Alexis pulak ! siapa nak ikut? jommmm.

Nota kaki :Empire Subang tu bila nak bukak balik ni? Nak terjah serai & whisk !

- Posted using BlogPress from Nadea's iPhone
Thank you for reading ~!

2 thought(s):

sophieqaiser said... Reply To This Comment

best kan rasanya..kalo kite mkn besar ni x puas..huhuhu

nad said... Reply To This Comment

@shadashidi

HEHE... shada pandai buat sendiri boleh buat besar2 kan... ni beli kat kedai, kecik pun jd la ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...