Monday, October 3

Nayli 1st birthday

Assalammualaikum...

Weekend lepas aku pergi rumah Kiey, kawan FSTEP ku merangkap roomate semasa di OBS dan jiran aku sekarang. I just realized that we live in the same neighborhood. Selang dua lorong je. It takes approximately less than 10 minutes by walk to reach her house. What a small world ! 
 
Tapi memandangkan pada hari kejadian hujan, jadi aku pun berkereta la ke majlis itu. Lain kali je aku jogging pergi rumah ko ye kiey? HAHA ;p
Biasalah bila jumpa borak-borak kejap mostly pasal hal kerja.... maklumlah walaupun dekat tapi dah lama tak jumpa.. Ni pun 1st time aku jumpa si cantik Nayli ni ! She's so adorable, beautiful. What I adore her most is her eyelashes ! Tak payah nak berbulu mata palsu seperti RCW okay.. Sebab dah semulajadi panjang, lebat & lentik ! Aku rasa kalau RCW tengok confirm menangis. *exxagerate* Kalau kita nak dukung mesti dia kata "nanaaaak" tapi amik je. Kalau budak lain kata tak nak mesti nangis.. Si Nayli ni tak... Walaupun dah ngantuk elok je.. Tak meragam lansung... Cuma dia mahal dengan senyuman je... HEHE

Tak lama lepas tu knot pun sampai.. Barulah makan-makan... Makanan ada pelbagai. But the one yang caught my attention is brokoli ! Aku tak sure nama masakan ni apa.. Tapi memang sedap.. terbaik ! Senyap-senyap aku tambah 2x. HAHA. mana lah tak besar kan.. ishhhh =D

Okaylah enough with the ramblings. Mari tengok gambar... Banyak dekat camera adik knot.. Ni semua dari hp aku je...




*cupcake ni sangat comel ! I like ;) *




Nayli with auntie Nad yang semakin membesar & auntie Knot yang semakin mengecil. HEHE




*Kiey & her adorable 1 year old daughter, Nayli *




*the only pic yang Nayli pandang camera*

To Nayli,

Happy 1st Birthday sayang.. Semoga Nayli membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah.. Amin...




Nota kaki : Masa depan masih kabur...

- Posted using BlogPress from Nadea's iPhone
Thank you for reading ~!

2 thought(s):

N a d i a said... Reply To This Comment

ada gak gambar Nad dengan Nayli yang pandang kamera!


tapi memang MAHAL betol senyumannya.. hehehehehe..



Best dapat jumpa korang! Walau tak lama mana, tapi dapat updates cerita pon jadi lah.. =)

nad said... Reply To This Comment

@N a d i a

eh dkt camero knot takde ke? alahai.. tp takpe camera canggih shot mesti lg cantik kan !

InsyaAllah ada masa kita jumpa lagi ye ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...