Friday, October 7

Mia Suri

Assalammualaikum...

Mia Suri? Haaa siapa tu? Ala tu sebenarnya combination nama Mia Sara  Nasuha& Suri Cruise ni... Geram la tengok 2 orang budak comel ni... ! Rasa nanti bila aku dah kahwin, then pregnant nak tengok gambar budak comel 2 orang ni je.. mana tau kenan. HAHA.. berangan tak boleh blah betul aku.... LOL
Jom tengok gambar diorang... Semua gambar dari google ye....

* gaya macam dah dewasa je.. cantik nya alahai... *

*dah ada ciri-ciri model da ni jelingan mata dia ! *

*I like this messy look yet soo pretty !*

* alaaa comel nye laahhhh.. geram betul ! *

* haihhh kalau aku ada anak lelaki memang aku dah cop Mia Sara Nasuha jadi menantu. LOL *

* Adorable ! Kalau aku jumpa memang aku cubit2 la pipi dia ni.. HEHE *

Nota kaki : Suka betul stalk gambar perempuan cantik-cantik. Am I normal?

Thank you for reading ~!

0 thought(s):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...