Monday, October 3

All your love

Asslammualaikum...

Well, I just bought Dato' Siti Nurhaliza (DSN) newest and her debut English album so  saja nak share laa.. Seperti dalam entry INI aku kan peminat DSN ni.... Tapi fyi ni merupakan 1st time ever aku beli CD original ok.. Bukan bermaksud sebelum ni beli cetak rompak... Tapi memang tak pernah beli CD sesiapa pun.. Sebab dulu aku beli kaset bukan CD. HAHAHA. Tapi aku beli kaset siapa je pun. Setakat BSB, Britney Spears, 911 je kot? 

So disebabkan ini adalah pengalaman kali pertama, jadi haruslah moment ini di kongsi dalam blog tersayang ku.. ^_~







This is the cover album. Aku suka. Nampak ada style... Berbeza dengan cover album DSN sebelum ni kan?







Jacket: Just Cavalli - Jumpsuit: Max Mara - Belt: Aigner - Necklace: Swarovski - Scarf: Alo by Amir Luqman







Satin Hooded: Diane Von Furstenberg - Earrings & rings: Swarovski







this is how the CD looks like

Dalam album ni ada 10 lagu semuanya.. Sekarang ni kalau kat radio lagu Falling in love tengah main selalu... Tapi dekat radio melayu je.. Tak pernah pulak aku dengar lagu ni dekat hitz/mix/red.  Well my favorite are Stand Up, Nobody Else, All over again & I cry out.  "Stand Up" is really stands out ! A big ballad. Remember you duet with sean kingston pun not bad. Best jugak lepas layan 2-3 kali... Boleh jadi hits !

I personally think this album is something different.. Me likey. Not bad you know for the first timer. Yang penting bila dengar kita tau ni album English penyanyi Malaysia ! Identiti ! Itu penting bagi aku. Kalau nak buat album tapi sama je macam artist luar, then apa guna beli tempatan punya? Enough said.
What say you?

Nota kaki : aku dah guna watermark baru. thanks to iwatermark app for making my life easier ! 

- Posted using BlogPress from Nadea's iPhone
Thank you for reading ~!

0 thought(s):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...