Thursday, November 4

Tahniah Rina Salleh!

Salam

Stop kejap pasal Bandung ya? hehe ;p Nak jugak aku buat entry khas untuk Rina Salleh Juara Gadis Melayu musim ke-3. HAHA. Walaupun lambat. ye lah aku pun baru tau die menang masa sampai ke Malaysia tempoh hari. Berita kemenangan beliau tak sampai ke Bandung. LOL.
Frankly speaking, aku memang dah agak Rina ada chance untuk menang sejak dari mula lagi. Bagi aku die seorang yang mempunyai kualiti sebagai gadis melayu, cantik,sopan,confident, ada charisma dan lain-lain. So she desereved it! Cuma aku belum berkesempatan nak tengok semula final Gadis Melayu 3 ni. 

Aku kenal Rina sejak dari awal aku bukak akaun fb aku (early 2008). Then terus la ke dunia blog. Rina ni menulis pun pandai. Tapi blog lama dia dah takde. Now tengah tunggu die aktifkan blog baru die pulak. Sekarang ni kitorang keep in touch melalui twitter sahaja. Met her once masa pelancaran RinaSalleh.com.

ni je gambar yang ada dengan Rina Salleh.

So Rina, congratulations girl! You made it!! Alhamdulillah... Wish you all the best in your future undertaking.

nota kaki : seronok tengok kawan-kawan berjaya... ;)



Thank you for reading ~!

2 thought(s):

*she's s0 e!Ra* said... Reply To This Comment

oh intro i to her..nak masuk jgk pencarian gadis melayu tu..eventho i mix sikit n tak berapa pandai ckp melayu..hahaha~ over!

n a d e a said... Reply To This Comment

HAHA. try la. mane tau u boleh menang. i tumpang glemer u! heee ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...