Wednesday, November 10

Churp churp!

Salam...

tetiba terpanggil buat entry mengenai churp churp ni. Actually aku pun tak faham sangat how does it work. Tapi dalam tak berapa faham tu dah ada duit jugak la dalam tu. Walaupun tak sampai RM1 pun lagi.. tapi still duit kan? HAHA. kalau ikutkan aku merata-rata ada duit. Tapi paling banyak so far dalam Nuffnang account. Dah boleh cash out tapi nak tunggu lagi sikit. Kat youthsays & adverlets pun ada.. tapi biasa la not eligible to cash out yet. So bila encounter this web churp churp that offers something in return, then without second thought aku terus sign up! taraaa! takda baca apa-apa terus sign up okay (typical me). Pastu dah authorized my twitter and facebook account then only aku baru cam terpinga-pinga how does it work?? sengal kan. HAHA. jom gelak ramai-ramai.^_^

Tapi secara basic aku faham la.. ChurpChurp is a baby to Nuffnang, it s more to the ads via facebook, mainly in twitter. So korang akan diberi assignment la untuk tweet particular ads with all the required keywords or links! Keyword or links tu wajib ada kalau tak tweet korang takkan di approve! so far aku dah lepas dua assignment. now tengah tunggu approval draft another 2 ads! best pulak rasa sebab ada assignment! HEHE. makin ramai follower makin banyak la korang dapat. macam aku follower pun cam tak berapa ramai so takde la banyak. tapi takpe sikit-sikit lelama jadi bukit!

Kalau betul cara nya boleh jana ribu riban jugak dari sini weh! tak caya tengok la blogger yang terkenal. Contohnya redmummy tu. cepat pergi blog dia tengok! HEHE Jadi jom kita churp churp! for futher info just hit churp churp!

Nota kaki : cuma aku tak faham yang tentang seeding tu. anyone care to share? kalau nak follow my twitter search me, nadea emerald ;)


Thank you for reading ~!

8 thought(s):

ShueQry said... Reply To This Comment

yup, ChurpChurp adalah dari Nuffnang, nak earn banyak dari sini kena rajin tweet message dan ada ramai followers.

Anyway, salam perkenalan. Apa khabar?

ShueQry here, from Kota Kinabalu.

n a d e a said... Reply To This Comment

salam pekernalan...
hye shueQry ;))

kemal said... Reply To This Comment

hye nadea ;))

n a d e a said... Reply To This Comment

hye kemal ngok ngek!
;)

Rose said... Reply To This Comment

camne men churp2 neh tak paham seriously :)

n a d e a said... Reply To This Comment

churp churp ni kira cam advertorial. cuma yg ni simple, just tweet with the provided keywords. nanti dia bg la apa yang kena ada dalam tweet kita tu... simple je... tapi yg seeding tu mmg kita pon tak fhm...

9w2ayn said... Reply To This Comment

nadea... cam menarik jek ada assignment bagai.. tapi saya kurang faham la.. hehehe.. anyway.. salam singgah..

n a d e a said... Reply To This Comment

hye there
;) thank u for being my follower!
churp churp cam nuffnang. kita tlg advertise kan iklan2 tapi melalui tweeter. register la! best sbb buat assignment yg short je. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...