Sunday, November 7

Aku suka

Aku suka tengok gambar aku berulang-ulang kali sampai aku muak.
Tapi korang suka ke?

Aku suka baca blog aku berulang-ulang kali sampai aku bosan.
Tapi korang suka ke?

Aku suka dengar lagu lama-lama terutama 90's sampai aku hafal.
Tapi korang suka ke?

Aku suka bergambar sampai habis semua gambar ada muka aku,
Tapi korang suka ke?

Aku suka ingat balik semua kenangan lama yang best sampai tak sedar waktu berjalan.
Tapi korang suka ke?

Persoalan nya di sini ada aku peduli korang suka ke tak?? HAHA.

*Ini hanyalah entry suka-suka. Aku tengah tahan nafsu untuk tidur sebab sekarang tengah hujan + angin kuat. ^_^

Nota kaki : kalau boleh aku nak tempel semua gambar kat dalam blog ni. tapi nanti loading lama la plak. huhu

Thank you for reading ~!

10 thought(s):

Miss Izah Mohamed said... Reply To This Comment

i pon suke macam yg u suke buat yunk! weeeeee

|wawa| said... Reply To This Comment

suka jgakk!! (:
tido je akak..sejuk2 ni best tido ;p

n a d e a said... Reply To This Comment

yunk
u pon suka? yeay!! kita gang ;))

wawa
suka jugak?! kita gang jugak!!
taknak tido... nanti lemau. HAHA. dah puas tido la wawa ;)

|wawa| said... Reply To This Comment

yeay!..hehe..uu bestnye da puas tido...jeleshh :D

Mimiey.. (^-^) said... Reply To This Comment

slm kenal dr mimiey...

http://nasyieen.blogspot.com/

n a d e a said... Reply To This Comment

wawa
puas tak puas la wa.. hehe ;p

mimiey
salam kenal ;)

cik EPAL said... Reply To This Comment

letak je la semua gambar. heee


kenapa saya tak di link di sini? (bajet. haha)

n a d e a said... Reply To This Comment

cik epal
nanti hilang la exclusivity i. HAHA

eh takde dlm list eh? tak update lg la...

ShueQry said... Reply To This Comment

saya suka dengar lagu 90an, dan saya sangat suka membaca sesuatu yang baru. Cuma part ingat kenangan tu, tu jarang saya buat, mungkin terlampau sibuk barangkali...

n a d e a said... Reply To This Comment

saya memang suka ingt kenangan... daydreaming.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...