Friday, November 26

Elaine Daily, Awie & Hujan at The Curve

Salam

tajuk nak gempak je kan? HAHA. Actually esok aku akan pergi The curve atau sekarang dah tukar nama jadi e@Curve. Eh kenapa perlu blog? HAHA. saje sebab ni blog aku. sengal kan. hihi ^_^ Lagi satu esok pergi The Curve tu bukan untuk membeli-belah ye kawan-kawan. Aku pergi atas urusan kerja. wahhh hebat tak pergi kerja kat shopping mall? Best kan. Agak poyo di situ. wakakaka ;p Jadi sesiapa yang rasa nak tengok aku secara LIVE (bajet artis!!! sila muntah sekarang) maka marilah beramai-ramai datang ke The Curve di Centre Atrium, Ground Floor. Aku dijangka akan berada di sana dari pagi hingga ke petang. Artis lain yang turut ada bersama aku adalah Elaine Daily, Awie, Douglas Lim dan juga performance dari Hujan! Jadi kepada peminat mereka semua ini, datang lah ye... Baik kan aku promote. heee ;p Kalau jumpa jangan lupa tegur aku ye. okay itu sahaja untuk sesi promosi hari ni. Sekian..

nota kaki : masalah sekarang ni aku tak tau jalan ke The Curve la!!! HAHA. never been to the curve. Kesian kan? nama je dok KL. hihi. aku memang homely type. Jadi aku mintak jasa baik rakan-rakan/followers/readers kalau boleh bagitau sikit jalan nak ke sana? Aku duduk cheras. atau lebih tepat lagi di area pandan perdana/shamelin. Thank you!! 


Thank you for reading ~!

12 thought(s):

Miss Izah Mohamed said... Reply To This Comment

ikut signboad damansara.abik penchala link je yunk.. ehehe

n a d e a said... Reply To This Comment

penchala link tu kat mana yunk? demm i mmg failed nama jalan ni. ishhh

Heidi Shafiq said... Reply To This Comment

google maps! hehehe..

n a d e a said... Reply To This Comment

google maps? sudah tentu! cuma nak bagi lagi konfiden tu yg tanya kwn2. heee ;p

BLADE EDGE said... Reply To This Comment

salam...

saya just blogwalking. br tahu pasal blog ni..

anyway, kalo ada masa silalah menjelajah ke blog saya.

regards,
BLADE EDGE

man yusoef said... Reply To This Comment

tak tau mcm ne nak ckp...tapi follow ikut signboard ke sg buloh/kepong...rasanya lalu sprint highway kot...dekat je dengan bandar utama kat TV3 tu..

n a d e a said... Reply To This Comment

blade

wsalam. thanks sudi singgah sini. Insya Allah nnti sy buat kunjungan balas ;)

man yusoef
sprint hway tu kat mana? nak ke bandar utama pun sy tak yakin. HEHE. mmg area sana fail!

|wawa| said... Reply To This Comment

wah akak,jmpa HUJAN..kem slm Noh eyh..huhu..

n a d e a said... Reply To This Comment

wawa
belum jumpa lg. Esok baru jumpa kot. Insya Allah
itupun kalau akak berjaya sampai ke the curve! HAHA

|wawa| said... Reply To This Comment

hehehe..jgn sesat ye kakak (:

n a d e a said... Reply To This Comment

hehe ;p Harap2 lah tak sesat sampai ke kedah ke ape. HAHA

ShueQry said... Reply To This Comment

er, saya tak taw nak bagi komen apa, sebab saya tinggal di Kota Kinabalu, sabah. Tapi hepi gak baca komen dari kengkawan lain, seems like they help a lot.

-ShueQry-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...