Saturday, November 13

Catty of the day


Salam...

okay here is catty of the day. Say hello to mocat! meowwww ;)

Mocat ni baru 8 bulan... He's my fave cat at the moment... Maklumlah rumah ada banyak kucing jadi haruslah ada fave kan. ngeh3. Dia ni paling jarang ada kat rumah. ye lah kucing jantan. berjalan aja. Geram je aku. Nak manja selalu pun tak boleh. ^_^ tapi semalam 1st time aku kena cakar.. sebenarnya aku tengah nak angkat dia.. tapi cara aku tak kena kot. die cam terkejut. Habis aku kena. Sakit sikit sebab luka agak dalam.. tsk. tapi takpe aku tak marah. HEHE

tengok tu.. panjang kan.. hurmmm

Nota kaki : Mocat generasi ke-4 Baby.. baby adalah perintis kucing di rumah ku.. baby dah 7 tahun umur. ;)

Thank you for reading ~!

4 thought(s):

Aqilah Nur said... Reply To This Comment

i love cat too

n a d e a said... Reply To This Comment

i bukan setakat love, tp dah obses! HEHE ;p

░♥si lampu neon♥░ said... Reply To This Comment

AYOYOOO NGERIII

n a d e a said... Reply To This Comment

si lampu neon
ngeri ke? hehe. adatla tu bela kucing.. sakit sikit je... ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...