Thursday, February 3

Day 1 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself

Assalammualaikum..

okay this is the 1st day of the challenge ! wheheeee =D so here goes.


so this is my recent pic. was taken on 3/2/11. sangat baru. and tak pernah publish kat mana-mana. so you guys, readers, would be among the 1st to see my latest picture ! sila bangga. HAHA *gedixxxx 18juta kali*

15 interesting facts about me? How about 15 weird facts about me? HEHE
  1. Aku OBSESS dengan kucing. bukan tahap suka. tapi OBSESS. tapi tu dengan kucing di bawah jagaan ku je la. bukan dengan semua kucing. Walaupun kucing aku bukan baka yang bulu panjang and whatnot, tapi aku tetap rasa kucing aku comel . LOL
  2. Aku suka typhograpy & nice quotes. Theye are currently my new obsession. Which explains why am addicted to tumblr. Sebab tu kalau you all perasan I have posted beberapa entry menggunakan gambar. I just love it. Keep on reblog whenever I see them off my dashboard. ^_~
  3. Aku bukan kaki wayang. Boleh dikira dengan jari berapa kali aku menonton wayang. Tapi aku jenis tak kisah nak tengok wayang seorang diri. So aku tak boleh nak jawab kalau ada yang tanya filem kegemaran? Sebab yang aku tengok semua aku suka which the list not that many. HAHA
  4. Aku tak pernah keluar berdua dengan kawan lelaki melainkan dengan Ex aku which 8 years ago. HAHA. Ye aku sangat hati-hati when it comes to that. Selagi tak dapat status sebagai Special Boyfriend, no way aku nak keluar berdua. Ye aku memang conservative. 
  5. I have serious body image issue since like forever. Every now and then I keep on telling myself to start diet. But it turned out eat more and more everytime I told myself to do so. Sigh. 
  6. Aku dah dapat lesen sejak tahun 2003. Tapi start tahun lepas aku baru berani drive. HAHA. 
  7. I love 90's songs ! I love all BSB, Spice Girls, Britney Spears, Christina Aguilera, TLC, Mandy Moore songs... and the list goes on~
  8. I am a shopaholic. Campak la aku dalam kedai apa sekali pun, I can spend like crazy. Like there's no tomorrow. HAHA. 
  9. I like perfumes. Tapi tak sanggup nak beli perfume beratus-ratus sebotol. Motif? sebab aku rasa macam membazir cause aku cepat boring dengan bau-bauan. HAHA. So I opt for miniature or vials instead. Takpun defect perfumes or beli direct from overseas. Recently my bro bought me DKNY Fresh Blossom (set)  from London which only cost me RM100 plus. Murah kan? I like ~
  10. I've been using the same number for about 9 years already. Yes it's my celcom number. Walaupun ex aku dah memang memorized that number since he was the one who bought it, tapi aku tetap tak nak tukar. Sayang sebab nombor tu memang cantik. ;)) Even my maxis number pun agak cantik. So memang takkan tukar. 
  11. Aku selalu dalam kategori minoriti mengenai satu-satu isu. Contoh masa belajar dulu kawan-kawan kutuk Lecturer lebih-lebih, aku selalu back up lecturer balik. Bukan bodek. Tapi aku tak suka orang kutuk orang lain secara melampau? Macam masa Ana Raffali menang AJL, I was on her side. Kes Fasha-Jejai-Nora ni pun boleh kata aku side Fasha. No I'm certainly not her fan. Faham tak camna? HAHA. Susuah betul nak explain. haih.
  12. Aku agak aktif masa sekolah dengan segala macam aktiviti. kawad, nasyid,senamrobik,choir,netball etc. Tapi aku masuk aktiviti dalam kumpulan je. Sebab aku tak confident kalau buat sorang-sorang. HEHE
  13. I'm not so ladies. Sebab ice cream, cakes, chocolates, teddy bear bukan kegemaran ku. Boleh la sikit-sikit makan semua tu. Tapi teddy bear? Memang tak pernah beli. Kesian kan? HAHA
  14. Aku kurang gemar minum air berwarna. HAHA. Camna eh? Kalau kawan rapat memang tau. Aku kalau order air bewarna/manis memang tak habis. Air yang aku suka hanyalah plain water or green tea. Tu je air yang aku boleh habis minum kalau order. Other that that will takes time for me to finish it. Biasa memang tak habis even tak sampai half pun kadang-kadang. ;))
  15. Aku plan nak kahwin 11/11/11 ni. Dah plan dari 9 tahun lepas. Tapi nampaknya memang tak kesampaian. Sebab? Calon memang takde then date tu kawan aku dah booked pun. aaaahhhhh sedih ok. T___T tapi takpe. lepas ni tak nak target dah
okay done! penat seh nak buat~

Nota kaki ; I won't do this tiap-tiap hari. sorry tak boleh nak finish in 30 days. 





Thank you for reading ~!

7 thought(s):

efa fairuz said... Reply To This Comment

ahaha memang weird sungguh..speshly part yg takleh minum air berwarna tu.. its just air kan, minum jela.. huhu... manusia memang mcm2 ragam kan.. it;s good to read about others.. :D

nad said... Reply To This Comment

weird kan? HEHE. part air tu bukan takleh minum tapi tak gemar. kadang-kadang lepak sampai 2-3 jam tapi air still tak habis-habis. HAHA. tapi kalau air putih, bergelen-geln minum pun takpe ;)

ABSOLUTE said... Reply To This Comment

same! aku bukan kaki wayang jugak . hehe :)

|wawa| said... Reply To This Comment

hehehe..bukan pelik a akak.lain org kn lain ragam..wawa suka part keluar dgn lelaki tu sebab wawa pun hanya akn keluar berdua dgn boy klau wawa btol2 percaya dia je...bukan tak open atau apa,cuma itulah,tak boleh..heeee

May Maisarah said... Reply To This Comment

hai..xpe2..buat slow2.
kite same lah...sbb i pon tgh duk buat bende nih gak.saje suke2.hihi.

nice to meet u, bebeh! =))

Tasseri Enterprise said... Reply To This Comment

salam, tumpang lalu

jemput la jenguk blog saya
http://myuniquependrive.blogspot.com

(x sangka aku pulak dok spam orang, huhu)

nad said... Reply To This Comment

@asybedazzle

yay kita geng !

@wawa
HEHE. bukan pelik ke... wawa pun gitu eh? tu lah kalau nak keluar ramai2 no hal, cuma kalau berdua memang tak lah kan. kita kena lah limit ourself kan? ;))

@may maisarah
eh awak pun tgh buat eh? byk kan... tak tau la boleh sampai habis ke tak

nice meeting u too ! ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...