Sunday, February 6

3 of 30 ; you're my silver lining

Day 3 - A picture of you and your friends


*December 2008*

Yes. Ladies, you're my silver lining ~ It was 3 years ago. Why this picture? Simply because I miss all ladies in the photo, and me myself back then ! I was 3 kg lighter in the photo compare to what I am today T__T
And that was my first time wore anak tudung syria with shawls. Kawan aku komen, cakap macam Indo pakai cenggitu ! HAHA. Padahal tu la trend sekarang ^_~

Masa ni semua pun single ladies. But now dua orang dah kahwin and one of them dah ada baby boy pun. The rest? Don't know la bila. HEHE. Oh ni semua classmates aku masa dekat FSTEP. Tapi yang sebelah kanan aku tu (berbaju merah) bukan setakat classmates sewaktu FSTEP, dia juga classmates di UiTM, Workmates di CIMB dan MOF. Tapi sekarang dah berlainan Ministry. Jodoh kami kuat. Heeee ;p
Okay lah tu aje yang nak boeh dikongsi ~ 
Till we meet again.

Thank you for reading this entry !


nota kaki ; I miss u guys. memang tak dapat la nak hang out camni lagi kan... wuuuuuu 


Thank you for reading ~!

2 thought(s):

Ema Laa.. said... Reply To This Comment

oh aku rindu sgt time nih..
aku kurus, ko kurus
aku single, ko single..
ngeee, tq nad

nad said... Reply To This Comment

tu la.. bab kurus tu yg aku rindu gilerrr... sobsssss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...