Sunday, December 26

Fanatik bola

Salam

Siapa fanatik bola? Me? Absolutely not ! Even match yang baru habis tadi pun aku tak tengok. Yeah I know from my fb's status gaya cam aku tengok je kan. But the truth is I didn't. HEHE. aku tau pasal laser semua tu dari status kawan-kawan kat fb dan tweet dari twitter. Dan aku tau tiap kali gol sebab adik aku kat rumah ni akan jerit, goooaaaalllll !!! sekuat  hati. Terus terganggu lena ku. Tapi takpe sebab Malaysia menang. Good job Msian players ! Cuma yang tak sedap part laser tu. Adoi makhluk mana la pathetic camtu sekali? takde kesedaran sivik apa?? maybe masa buat fikir just for fun, tapi kesan nya? aduh memalukan! habis kat twitter siap ada trending worldwide, #Malaysiacheater !oh my the whole world knows. Walaupun 3 gol tersebut takde kena mengena dengan laser, tapi tetap lah buruk nama negara kan?? Tapi kan, betul ke ade supporters guna laser ni?? Aku not sure sebab aku tak tengok pun. Kalau tak betul, sorry okay. HEHE

Then ada pulak 1 kes ni, seorang fashion icon tweeted about how beautiful those three goals were, and suddenly fanatik bola dari negara jiran reply her tweet saying that wanna punch her in her face! I can't believe this ! Sebab bola tu boleh die nak buat camtu semata-mata sebab dia cakap tahniah dekat Malaysia team? Common la it's just a game okay. duhhhh ni lah jadi bila terlampau fanatik. We tend to let our emotions control our minds ! 

*aku sempat print screen lagi. HAHA*

nota kaki : takpe kita tengok match dekat indonesia nanti macam mana. kalau kita menang lagi, then kita memang hebat la. cuma tak payah balas balik kutukan semua tu. kita kan cool ! ^_^

Thank you for reading ~!

0 thought(s):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...