Wednesday, December 22

Bertunang Akhirnya !

 *gambar ihsan Google*
Salam

Today is 22 Dec.. 4 days to go. Alhamdulillah akhirnya bertunang juga.. Lama sungguh tunggu saat-saat ini... Semoga sampai ke jinjang pelamin. Maklumlah waktu bertunang ni lah dugaan macam-macam kan? Bila fikir balik macam takut. But on second thought, that's life. Mana ada hidup tanpa dugaan dan cabaran kan? Apa pun aku harap majlis berjalan dengan lancar lah nanti. Walaupun tak ramai yang dijemput tapi tetap meriah hendaknya. Amin.... ;))

Tapi....


Ni bukan majlis aku tau. HEHE. ada yang ingat majlis aku ke? Takkan la takde ribut apa aku tunang pulak. NO no no. Ni majlis tunang kawan ku... Siapa? Nama kena rahsia sebab beliau tak nak heboh-heboh. Kawan-kawan rapat je tau (aku termasuk lah tu). Memang ni yang ditunggu-tunggu oleh kami berlima. Nama geng pun 5 setinggi. HAHA. Akhirnya bertunang jugak kau beb! I'm happy for you.. Doakan adik-adik mu yang lagi bertiga ni bakal ikut jejak langkah kau ok... heeee ;p


nota kaki : saja tajuk bikin gempak. SORRY noooo... ^_^
Thank you for reading ~!

5 thought(s):

Nurazwa Ahmad said... Reply To This Comment

nad sengal! bikin panas saja...

tp, klu betul pon, ape lah salahnya...hahaha

n a d e a said... Reply To This Comment

hehe ;p
saje je. Wa sudah aktif berblog kah?

Lin Che Mat said... Reply To This Comment

Aku pun bsungguh2 baca la wa.. tapi instinct tu dh rasa dah nad saje je nak bagi suspen nih, heheh..

Lin Che Mat said... Reply To This Comment

Aku pun bsungguh2 baca la wa.. tapi instinct tu dh rasa dah nad saje je nak bagi suspen nih, heheh..

n a d e a said... Reply To This Comment

Lin,

HAHA.... saja je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...