Friday, December 10

After 3 months

Salam

As to date, genap lah 3 months I've been using this account for blogging. Nevertheless this morning I just wanna test my previous ID for blogger.com. Simply because when I did blogwalking , I've found out that some of my bloggers friends still followed my previous blog. So just wanna give it a try and yeah aku dah boleh log in guna ID lama!!  At the same time I was hoping that blog lama masih ada. Aku siap pejam-pejam mata sikit takut kalau takde. HEHE. masa tu siap fikir kalau lah boleh recover balik blog ni, aku nak guna blog yang mana pulak? Both blog punya followers berbeza-beza. Pening jap. But unfotunately it stated that I am not an author on any blogs yet. uwaaa ;( frust menonggeng aku T_T Sampai hati buat aku macam ni... Padahal aku ada dua blog using that ID. hmmmm. Sedih wehhhh. I hope for miracle tapi hampa. Jadi aku cam terfikir haruskah aku create blog baru using the same URL then direct it to this blog? macam boleh je buat macam tu kan. Kalau boleh pun, macam la aku tau kan? HEHE. Okaylah maka dengan ini aku ingin mengumumkan secara official bahawa blog lama memang dah takda. sob sob ;(


nota kaki : aku sayang blog lama tu. Usaha aku selama 2 tahun habis macam tu je... 


Thank you for reading ~!

2 thought(s):

efa fairuz said... Reply To This Comment

huhu risaunye.. camane nak backup blog eh?

n a d e a said... Reply To This Comment

paling selamat, beli domain! hehe ;p
tp kita just buat back up kat wordpress je. import dr sini. senang... tp kena selalu la update like once a month...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...