Thursday, November 3

I'm flattered

Assalammualaikum


Setahun sudah rupanya berlalu percutian ku ke Bandung. Rindu Bandung. Rasa nak pergi lagi. Tapi kalau pergi takde duit tak best ! HAHA. This year pun tak sempat bercuti ke mana pun lagi. Rugi je passport tu. Tapi maybe December ni akan ke suatu tempat. Harap-harap jadi la ;)
Well just nak share. Masa blog kesayangan aku ni hilang dulu aku sempat la buat blog lain. Nadea's Daily Drama. Tapi since dah dapat blog ni semula so aku tak aktif kat sana. Tak sempat nak maintain both blogs. Tapi sejak 2-3 bulan ni aku selalu dapat BE dari Nuffnang dekat blog tu. Kadang-kadang sampai 4-5 BE at one time. Rugi pulak rasanya tak aktif. *mata duitan*  Then aku ada letak 1 widget untuk tau my readers come from where. Hari tu saja tengok then click tengok pergi ke blog macam dalam gambar di bawah


 

Oh daku terkejut ! Ada juga yang buat review entry aku ke Bandung ye.. Syukran... Tak sangka... ;)) terus senyum ke telinga kejap. ^_~ Tengok punya tengok blog bro ni memang selalu review blogger rupanya. Oh I can't thank you enough la. Sebab dari review tu ada jugak yang baca blog aku tu. Thanks walaupun review tu simple tapi bermakna ;) Tapi sorry la sebab entry tu dated Januari 2011 tapi baru sekarang aku sedar. Dush dush ~

Oh by the way ni entry aku ke Bandung if you wish read


Nota kaki : Blog tak berapa nak glamour. Sekali orang review terus flattered ! ;D

Thank you for reading ~!

1 thought(s):

hati~♡ said... Reply To This Comment

december ni sy pegi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...