Thursday, July 21

Gambar peribadi?

Assalammualaikum.

Just wanna share. Hari tu aku terima 1 text dari yang. Katanya dia dah tinggal mesej gambar PERIBADI dia. Tapi kalau nak tengok aku kena taip ON GV ke 37873.. Eh kata sayang, tapi kenapa kena buat camtu plak? HAHA.  Its creepy ok ! Sejak bila tah aku ada bersayang dengan dia? Plus ingat aku hadap ke nak tengok gambar PERIBADI dia tu? huh. please la beradab sikit. Ni kerja orang yang takde tamadun je camni.





Inilah buktinya ! Siapa tau tu nombor hp siapa. Haaaa !!

Aku tak tau la berapa ramai yang dapat sms ni. Ade ke yang percaya ? Nampak sangat spam. Dulu boleh la kot tertipu dengan sms mcm ni. Sekarang dunia dah berubah. No way we can fall for this trick ! Right guys? ^_^

Nota kaki ; macam-macam gaya org menipu sekarang !

- Posted using BlogPress from Nadea's iPhone
Thank you for reading ~!

6 thought(s):

apei said... Reply To This Comment

mcm ni punya perangai pun ada ke?!

n a d e a said... Reply To This Comment

@apei

org zaman sekarang mmg perangai mcm2. huh

Kapten Atok said... Reply To This Comment

nasib baik aku x dapat
kalau x tergoda gak org panggil 'sayang' ni

n a d e a said... Reply To This Comment

@Kapten Atok

tergoda? haha.

Encik JI said... Reply To This Comment

ada je yg terkena.

pakcik sangap dh langgan. haha

last2 msuk paper, kata kena tipu.

mmg tipula pakcik. adoi.

n a d e a said... Reply To This Comment

@Encik JI

ade jugak yg tertipu? huh memang dah sangap sgt la tu. HAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...