Tuesday, May 5

karma

salam...
hmmmm...
disebabkan sebelum ni asyik kata malas nak update... maka sejak hari ahad yang lepas streamyx problem. asyik kena on-off modem. pastu dapat la online dalam 15minit (max). lepas tu modem wat hal balik :( tension betul. ni pun cepat-cepat update. takut tak sempat nak publish pulak. haih :(


lagi sakit hati bile call 100... perempuan tu jawab..
"panggilan anda amat penting buat kami. pegawai khidmat pelanggan kami sedang sibuk, sila tunggu sebentar."

2 hari call asyik tu je yang diulang! sakit hati dibuatnya... arggghhhh!! dah la sekali called, tolak RM1.. bayangkan berapa banyak dah disedekah kan. tapi sepatah haram tak dapat cakap! sengal.

okay.. ni la nama nye karma. haha. okay kena stop. takut tak sempat publish..

take care semua! :)
Thank you for reading ~!

2 thought(s):

.ArianiAizat. said... Reply To This Comment

keshian NAD.
samala strymx nani kat umah pon camtuh gak.jap jap bley post,jap jap tak bley,jap jap xbley masuk lgsg!eish~

tp nseb kat ofis neh dah laju gle..hehe dats y nani rajen plak skg update blog!keke

sabar yer nad =)

n a d e a said... Reply To This Comment

nani
~tu lah. sebab asyik malas je tuhan tarik balik nikmat tu sekejap. hehe ;) so skang nad cube nak rajin2 update. alhamdulillah modem pun xwat hal.. ekekkeke ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...