Thursday, May 28

berapa banyak sebab daa!

salam

nad tak sedap badan hari ni... sejuk-sejuk je. macam demam tapi tak panas pun badan. selera makan pun takde. haih. badan ni saje je nak attention dari mama kot sebab esok mama pergi perth! nak manja-manja ar tu... haha. tak pun sedih sangat sebab tadi seekor lagi anak kucing nad mati. haih :( dah lama takde kematian kucing. tetibe jek. takpun sedih sebab tak dapat pergi graduation esok kot. aiiyaaakk berapa banyak sebab da! hehe. okay lah. saja nak update. hehe. tu pun nak bagitau kan? eh suka hati i la ni kan blog i! agagaga ;p

notakaki : esok dapat tau peserta anak wayang! tapi tak dapat tengok arrr... huhu. nak hantar mama ke lcct. takpe tengok siaran ulangan. nanti nad update kenapa nak tgk sangat ok.. daa~

Thank you for reading ~!

3 thought(s):

farah said... Reply To This Comment

jangan lupa makan panadol

:)

DrSam said... Reply To This Comment

selamat sembuh dan kembali menjalani hidup dengan keceriaan.

n a d e a said... Reply To This Comment

farah & dr sam

thanks 4 ur concern!
:)
im ok now.. alhamdulillah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...