Friday, April 2

kau pergi jua-al-fatihah

salam

pagi ni suram... pemergian nya memberi kesan kepada ku... din beramboi-semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan org yg beriman... amin
salam takziah buat keluarga allahyarham...

aku turut bersedih... never realize that i'm one of his fans.. tu la kata org bila dah takde baru la rasa sedih... tak tau kenapa aku sedih sangat. walhal bukan kenal secara peribadi.. teringat masa final raja lawak, arwah suruh alex gantikan tempatnye di radio era.. tak sangka memang die betul2 tinggalkan radio era.. selepas ni takde la riuh pagi era lagi.. argghh kenapa aku over sgt sedih ni?

hmmm ape pun Allah lebih sayangkan arwah.. walau sebanyak mana pon doa buat beliau, tapi sudah sampai ajalnya... apa yang boleh kita buat hanyalah sedekah kan al-fatihah...
he'll be missed :(


notakaki : arghh aku sgt fragile.. :(

Thank you for reading ~!

3 thought(s):

apei said... Reply To This Comment

aku rasa esok kalau ko dah ada anak. anak demam skit jer mesti ko dah nangis. kan..kan..kan...?

n a d e a said... Reply To This Comment

hoh
sudah semestinya
kucing sakit pon aku nangis terok ni kan pulak anak sndiri!
huhhhhhhhh

ekha@bella said... Reply To This Comment

mmg terasa kehilangan arwah. I pn nangis gak bile dpt tau. pdahal knl pn tidak. tp sbb ats dasar sedara sesama islam kita dpt rase sedih kn. Al-Fatihah tuk arwah..

*rase cam baru2 lg layan lawak2 arwah kt rancangan Spontan & Raja Lawak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...