Sunday, November 23

25 here i come!!





salam..

less than 24 hours im gonna turn 25 :)
owh.. rasenye spt br smlm je 24.. hehe :)
alhamdulillah.. bersyukur sgt sbb masih berpeluang menyambut hari lahir yg ke 25 & masih bernafas tanpa ade sebarang penyakit (kronik mahupun tidak)

wpun sthn da brlalu masih byk wishlist yg masih blom dicapai.. obviously!!! hehe ;)
ingt lg last year xceleb pon bday.. knape? sbb i need to attend PAC (PTD Assestment) kt kemaman tganu.. huhu sedey jek.. da la jauh dr family, then kne wat sume2 xtvt yg sgt xsuke.. owh i xbrminat nk jd PTD ok. but then my mom yg suwuh.. i pn apply la.. then g exam.. tetibe jek leh pass exam tu..! erk?? sbb sblm ni dgr sume org kate ssh exam PTD tu.. for me ntah.. kalo i pass tu nasib kot? heh my general knowledge not that good tho.. hehe ;)
mase tu tewus apply cuti.. the assestment is frm 23-24 nov (according to the letter la) went there on 22.. stay kt cherating.. heee ;) best nye dok tepi pntai but xleh nk mandi sbb ombak besar.. :(
on the day itself smngt la nih pegi... me antara yg trawal smpai.. biase la.. semngat & neves.. ahaks ;p then rupenye the assestmnet is frm 23-25nov!! OMG!!!! tewus terkesima.. isk.. cmne ni.. baju bwk cukup2 je.. then my mom pn mmg check out esok (24nov). mase tu da rase xbest sgt!! nk x nk pegi la pekan kemaman tu beli bj kurung n all la.. mase tu da bengang da.. da la i cm xberapa nk jln2 kt situ sbb takut bump into sumone yg i purposely dnt wanna meet forever!!! luckily xjmpe pon org tuh. heh.. ;)
sudah nye.. on the day itself (24nov) xrase pn mcm bday, n dok kelam kabut did all tasks to pass the assestment and it turned out that i failed! heh xlepas smpai interview pon.. its ok sbb mase tu i da taw i dpt join training ni.. ekekkeke ;p but my mom la yg frust.. sori mama.. i did my best but its not my luck....

but then tu sume thn lepas.. how about this year?? dunno yet.. wish sume ok la... xkesah la ade celebration ke tidak.. yg pnting masih lagi bernafas di bumi ALLAH ini.. amin :)


Thank you for reading ~!

8 thought(s):

apei budak kampung said... Reply To This Comment

aper pun citer kau, meh sini biar aku jadi orang pertama yang wish birthday ko kat dalam blog ni.. Hapi besday untuk cik fairuz nadia. moga segala doa dimakbulkan tuhan.. amin..

Fakhzan Marwan said... Reply To This Comment

HAPPY BIRTHDAY DEAR,

May Allh swt bless you. May you be happy in this world and here after. May all your dreams come true. May you always be showered with the love, wisdom and beauty.

Eiii..tak sangka dah besar anak2 murid ku...aku jugak yang tak sedar diri dah tua! Hahhahha...have a great bday celebration my dear. You are officially an adult..:D

Owh..about PTD..never mind, it isnt a very great job anyway...btw..i want to try my luck for PTD interview...saja2...but maybe, later in my light years...

n a d e a said... Reply To This Comment

to firdaus & miss nur

thank you for the wishes..
really appreciate it!!
:)

.t e n t a n g.n a n i e . said... Reply To This Comment

happy 25th birthday cik nadea!!~
rupa2nya NAD sbaye kakak kte la..hihi ;) sedap kek tu..nx cikit!have a great yr ahead NAD + dpertemukan jodoh cpt2..amiinn..
.
.
muakhs ;)

mimie kusya said... Reply To This Comment

Happy Birthday sis nadea! I LOVE YA!! muahhhhhhss!

n a d e a said... Reply To This Comment

nanie;

thanks dear.. owh sbaya akak nani ke?? mesti sbb nad nmpk mude kan. ahaks ;p

mimie;
thanks dear :)

..She's sO €iRa.. said... Reply To This Comment

Happy Birthday dear~

n a d e a said... Reply To This Comment

thanks babe!
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...