Tuesday, March 13

A day with BFF

Assalammualaikum...

Haa tak tau nak letak title apa  sebab entry kali ni consist of 2 part - Qeisya's birthday bash & meeting with BFF. So 3 Mac 2012 hari tu aku berkesempatan pergi celebrate birthday Qeisya~ Who's Qeisya? Qeisya ni anak kawan sekolah ku.. So plan pergi party tu then nak lepak dengan BFF. Konon nak celebrate February babies. Celebrate la sangat kan. HEHE. So theme untuk party ni Pink + White + Purple. Aduhai aku takde baju yang sesuai. So pakai je apa yang ada...

Plan punya plan aku pun ke PJ jemput bestie sorang ni. Hari tu punya jam lain macam ! Semua jalan jam gila ! Aku rasa nak beli kapal terbang mengenangkan traffic jam hari tu. Dugaan betul. Nasib baik sampai je party tak start lagi. Jom tengok gambar yang ada...

Qeisya's Birthday Cake.

Birthday girl ~ Si comel Qeisya Qaisara..
Happy 1st birthday Qeisya ~! Auntie Nad doakan Qeisya membesar dengan sihat dan jadi anak yang solehah.. Amin...

Cupcake & Red Velvet..

Apam polka dot !


Comel kan?  Siap kena pakai tag lagi... Auntie Nad ;))

 
Qeisya with us. tak nampak pulak muka mama Qeisya. Gambar terpaksa di crop. HAHA
three of us.
Ooppss maafkan saya sebab semakin membesar. 0_o

My classmate... Dari form 3 sampai form 5 :)

Almost 7 camtu kami gerak ke Mid Valley. Sesi luahan perasaan sesama BFF. Serious talk okay. HAHAHA.. Konon nak celebrate February babies so aku pun dengan senang hati tempah mini pavlova. Disebabkan aku ni drive kereta macam hantu sikit jadi mini pavlova tu dah tak rupa pavlova. HAHAHA. Sorry guys... Tapi abaikan je la asalkan sedap rasanya kan? ^_~

Ni rupa Mini Pavlova yang sangat sedap itu sebelum hancur. HAHAHA ... My fav ! Nanti nak try bake pavlova sendiri. InsyaAllah

Konon nak celebrate birthday orang sudahnya aku yang dapat birthday present. Thank you kak monday  for the gift ~!

Serious talk with BFF.
Our 1st meeting in 2012. Our last meeting was on November 2011. Wedding kak monday dulu. So memang banyak nak catch up. Gossip panas lagi ~! HAHAHAH

BFF
Friendship means understanding, not agreeing. It means forgiveness, not forgetting. It means the memories last, even if contact is lost ♥

Nota kaki : Penyakit lupa aku semakin kronik. tua sangat ke daku? Sobbbssss

Thank you for reading ~!

0 thought(s):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...