Thursday, May 26

Kisah dongeng


Assalammualaikum....

Malam ni emosi agak tidak stabil. Entahlah... Duhai hati apa yang dikau mahukan sebenarnya? hurmmm -_- Bila dah emosi macam ni selalu dengar lagu ni. Seperti ada kaitan dengan diri ini. Walhal aku tak tau di mana kena mengena .. Cuma mungkin lirik nya menggambarkan  sedikit sebanyak rasa hati aku. Setiap kali dengar, rasa semacam. Rasa nak menangis pun ya. Aaaahhh kenapa ni?? 


Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini


Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi


Chorus
Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Ulang Chorus
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja


nota kaki : a smile hides my pain, a hug masks my heartache and a laugh covers my tears...

Thank you for reading ~!

2 thought(s):

Aimi dan Pakcik Hashim said... Reply To This Comment

satu hr nanti
ada gak yg terima ko seadanya

n a d e a said... Reply To This Comment

@Aimi dan Pakcik Hashim

lambat nya 1 hari tu nak dtg ! HAHA.. btw thanks ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...