Monday, April 25

Kenapa Hazama nak masuk Akademi Fantasia?

 Pic credit to google images

Assalammualaikum....

It's monday ! And yes monday blues. So nak hilangkan rasa blues tu mari aku nak share kenapa Hazama nak masuk AF ! Dapat jugak masuk akhirnya si Hazama ni... Tak silap aku ni kali ke-3 dia try.

Masa konsert last week Paknil announce ada operasi gugur then perkenalkan bakal pelajar yang baru, bila dia sebut calon tu dah banyak kali cuba, mama dengan aku automatik terus kata, ni mesti HAZAMA ! Tepat sekali tekaan kami. HEHE. Well, Hazama ni dah macam penyanyi kot sebab dia banyak kali dah jadi penyanyi jemputan untuk Meet Uncle Hussin kan? Suara dia memang best. Tapi aku tak faham kenapa dia tak lepas masuk AF sebelum ni. Sebab rupa kah? Ntah. Hanya yang menilai sahaja tau. Maklumlah aku ni buta seni. Huhu

So back to the main point. Kenapa agaknya Hazama ni nak jugak masuk AF? Kenapa try sampai berkali-kali sedangkan ramai yang kata AF ni bukan berkualiti sangat pun.... Well ini pendapat aku dengan mama la. Sebab musabab yang sebenar kena tanya Hazama sendiri ok? Mama dengan aku sependapat yang Hazama masuk AF sebab dia nak nyanyi dan menari lagu Menuju Puncak ! HAHA. Sebab lagu lain dia boleh je nyanyi kalau dia buat show. Tapi lagu Menuju Puncak tu student AF je dapat nyanyi kan? ^_^ Then kalau dia masuk reality tv show yang lain pun dia takkan dapat nyanyi lagu tu. Heee ;p Relevant tak?

 Pic credit to google images

Whatever lah, so Hazama, I wish you all the best & Good Luck !

Nota kaki : peminat Hazama jangan marah ah. Ni personal opinion aku je... saje buat entry camni bagi hilang sikit stress ku ini. Huhu
Thank you for reading ~!

8 thought(s):

Anonymous said... Reply To This Comment

ko jgn kutuk lebey dia ni orang kejiranan aku ni hahaha
umah dia xjauh pon ngan umah aku
adik beradik bole nyanyi
asal ada org kawen je
muke dia je la yg nyanyi
dulu masa dia masuk af yg konsert prelude tu
siap org wat banner sebeso2 alam kat flet nk masuk umah dia..tu baru nk masuk prelude..
ni dah join AF lagi la..
semangat kejiranan kuat tu umah dia hehe
ramai penyokong

nad said... Reply To This Comment

@nana

weh aku bukan kutuk ah.. aku sokong Hazama ni... tp xde la smpai undi. HEHE...

eh kira jiran ko ar ni? kot2 nanti nampak muka ko lak bwk sepanduk masa konsert. Heee ;p

Anonymous said... Reply To This Comment

haha
nyanyi kat karaoke sudah

Einaz Shah Rizal Thomas said... Reply To This Comment

haiy owner blog ;)

Einaz Shah Rizal Thomas said... Reply To This Comment

haiy owner blog ;)

Einaz Shah Rizal Thomas said... Reply To This Comment

haiy owner blog ;)

Encik Psychopath said... Reply To This Comment

booo.

nad said... Reply To This Comment

@einaz shah rizal thomas

Hye there ;) thank u for dropping by :))

@encik psychopath

Huh. psycho sungguh ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...