Monday, February 1

mafia wars

salam~

yer ini 1st entry untuk february..
heeee ;) aku skaang tgh addict main ni... games lain kt fb sume dah tak layan kecuali ni je.. farmville aku da block! huh. rimas org dok send gift jek. hehe ;p cafe world pon tak lame lagi nak block.. tadi baru ignore 100++ request pasal cafe world. selagi tak block selagi tu la aku dapat.. huhu. bukan ape aku ni cepat sangat boring. suke main game tapi tak consistent. especially game macam farmville or cafe world tu. bile da besar sangat farm/cafe aku tak larat nak maintain. huhu. so aku pon malas. macam tak tau aku memang pemalas. haha ;p

tapi mafia wars ni lain. aku pun tak tau kenapa aku suke main. kalo ikutkan game ni lebih kurang je macam fashion wars/sorority life. both games tu pun aku stop. padahal aku ni berjiwa feminin. suppose tu la yang aku suke. maybe the other side of me agak ganas kot. tu yang suke mafia wars. haha ;p meh tengok print screen aku da level brape...



heee jd kepada sesiapa yang berminat jadi mafia members aku sila la add ok...
daa~

notakaki: tak sabar rasa nak tengok new season of my bff~ tp ade mase ke aku nak layan? hurmmm.. syoknye cuti ari ni... kpd yg xcuti, sile la jeles! ngee~



Thank you for reading ~!

0 thought(s):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...